loading...
سیرجان تو دانلود
محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 6469 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (2)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علیرضا روزگار به نام خداحافظ + پخش آنلاین
( ترانه سرا: امید نعمت اللهی – آهنگساز: علیرضا روزگار – تنظیم کننده: حسام الدین )

– —– – —– –

خداحافظ

– —– – —– –

متن آهنگ خداحافظ

نمیگم بهت خداحافظ ازم رد شی به آسونی
به چی دل خوش کنم من بعد تو که پیشم نمیمونی
نمیگم بهت خداحافظ که برگردی ز تصمیمت
غمو دادی به آغوشم خوشی ها باشه تقدیمت
نزار با حس دلتنگی فراموشت کنم دیگه
کنار هم نشد باشیم باید رد شیم ز همدیگه
نگاهت روبروت باشه نبینه اشک چشمام
نمیگم بهت خداحافظ نمیزاره خدا تنهام
خداحافظ خداحافظ تمومه خاطرات من
حرومن خاطرات تو حلالت خاطرات من
برو این بهترین راهه خدا پشت و پناه تو
همش تقصیر تقدیره نبود چیزی گناه تو
فقط تو لحظه ی رفتن نگاهت روبروت باشه
نگو چیزی نزن حرفی همه حرفت سکوت باشه
نزار با حس دلتنگی فراموشت کنم دیگه
کنار هم نشد باشیم باید رد شیم ز همدیگه
نگاهت روبروت باشه نبینه اشک چشمام
نمیگم بهت خداحافظ نمیزاره خدا تنهام
خداحافظ خداحافظ تمومه خاطرات من
حرومن خاطرات تو حلالت خاطرات من

– —– – —– –

پخش آنلاین آهنگ خداحافظ

– —– – —– –

داننلود آهنگ خداحافظ از کادر پایین

– —– – —– –

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رها در تاریخ 1392/07/24 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بودشکلک

این نظر توسط موناjojo در تاریخ 1392/05/15 و 13:04 دقیقه ارسال شده است

عااااااااااااااااالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــیه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سیرجان تو دانلود خدمات نرم افزار کلیپ آهنگ و... را بصورت رایگان به ایرانیان سراسر دنیا ارائه می دهد. سیرجان تو دانلود با داشتن پشتیبانی قوی ، توانسته جزء مهمترین سرویس سایت برتر ایران باشد و همواره سعی خواهد کرد با همراهی مداوم و موثر شما به روند صعودی خود ادامه دهد و نیازهای جامعه سایت سیرجان 2 دانلود را برطرف کند .از شما کاربران عزیز خواهشمندم که نظر و پیشنهادهای خودتون در مورد این سایت بمن بفرستید تا اگر چیزی یا مشکلی داره بتونم برطرف کنم .و اگر نرم افزار و آهنگ جدیدی نیاز دارین به من نظر بدین تا در سایت قرار بدم . شماره های تماس با من 09139474857 با تشکر از شما کاربران این سایت؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرسنجی در مورد سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 416
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 1,907
  • بازدید سال : 55,897
  • بازدید کلی : 1,079,924
  • کدهای اختصاصی
    رادیو

    رزازر