loading...
سیرجان تو دانلود
محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 683 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)
نرم افزار جديد و فوق العاده  CareMe LockMe v1.00 كه به شما اين امان را ميدهد تا گوشي خود را شخصي كنيد.به کمک این نرم افزار میتوانید بر روی تمامی قسمت ها و حتی برنامه های گوشی خود از جمله :مخاطبین ، پیام ها، گالری، لیست تماس ها، یادداشت ها ، ایمیل، و غیره قفل گزاری کنید ,اين برنامه فوق العاده از حجم كمي برخوردار و براي گوشي هاي نوكيا سري 60 ورژن 3 و 5 ساخته شده است.

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/00/Images/CareMe_LockMe_v1.00-%5Bwww.yekmobile.com%5D.jpg
محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 1136 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)
نرم افزار جديد و كاربردي Biskero LLC QUI v1.00 كه به تازگي براي گوشي هاي نوكيا منتشر شده است . با اين نرم افزار كاربردي قادر خواهيد بود موقعیت خود را با دوستانتان از طریق اس ام اس به اشتراک بگذارید . اين برنامه برای پیدا کردن موقعیتتان از GPS گوشی استفاده می کند . و سپس براي دوستان لينكي ارسال خواهد شد که در آن موقعیتتان مشخص شده است . اين نرم افزار كم حجم بر روي گوشي هاي نوكيا سري 60 ورژن 3 و 5 قابل اجرا ميباشد . كه شما هم اكنون ميتوانيد آن را از ادامه مطلب دريافت كنيد .

نرم افزار اشتراک گذاری موقعیت خود با دوستان از طريق پيامك Biskero LLC QUI v1.00

 

محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 761 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

منبع : http://sirjan2download.rozfa.com


ActiveFile
يكي از قدرتمند ترين نرم فزارهاي ارائه شده براي مشاهده فايلهاي داخل گوشي شما ميباشد. اين نرم افزار فايل منيجر قدرتمند داري امكانات جديد و فوق العاده ميباشد. كه شما ميتوانيد تمامي فايلهاي درايوهاي خود را مشاهده و مديريت كنيد. و همچنين ميتوانيد پيامك هاي خود را مديريت و مشاهده نماييد. با سرعت بالاي اين نرم افزار شما ميتوانيد تمامي فايلهاي گوشي خود را مشاهده و همچين در بين آنها جستجو نمايد و آن را از طريق بلوتوث ارسال نماييد. اين نرم افزار از كليه گوشي هاي نوكيا S60v3 و S60v5 پشتيباني ميكند.
محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 737 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

منبع : http://sirjan2download.rozfa.com


نرم افزار قدرتمند Office Suite v5.30 كه براي مشاهده فايلهاي ساخته شده توسط نرم افزر آفيس 2007 بر روي گوشي هاي نوكيا سيمبيان ورژن 5 ميباشد.شما ميتوانيد با اين نرم افزار قدرتمند فايلهايي با پسوندهاي Docx , pptx , xlsx و ... مشاهده نماييد و همچنين با اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد به سادگي فايلهاي خود را به Google Docs منتقل كنيد.
محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 739 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

منبع : http://sirjan2download.rozfa.com



ورژن جدید پلایر محبوب LCG Jukebox همراه با کرک کامل ارائه شده است. این نرم افزار سیمبیان که به دلیل امکانات و آسانی شیوه کار طرفداران زیادی دارد همواره دارای مشکلاتی در اجرا و نحوه کرک بوده است که در این نسخه رفع شده است. همچنین نرم افزار فوق نیازی به ساین کردن ندارد و به راحتی قابل استفاده می باشد. شما میتوانید بر روی گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 3 و 5 نصب کنید.

قابليتهاي كليدي نرم افزار:

- مديريت ليست فايل های صوتی ( افزودن , حذف , ذخيره )
- باند تحليل گر صدا با قابليت تنظيم دستی و حالت های پیشفرض
- تايمر خاموش کننده برنامه با قابليت تنظيم دستی
- نمايش تصويری از آلبوم هنرمند و جستجو در اينترنت
- مديريت روی ايستگاه های راديويی اينترنتی
- نمايش متن آهنگ ها با قابلیت جستجوی متن آن در اينترنت
- قابلیت مدیریت حرفه ای بر روی فایل های شما
- کیفیت صدای بالا در پشتیبانی از فایل های استریو
- پشتیبانی کامل از فایل های Mp3 ، Ogg و AAC
- قابلیت کمینه کردن برنامه ( Minimize Mode )
- انتخاب رنگ بندی پوسته برنامه توسط شما
- قابلیت پخش آهنگ ها به صورت اتفاقی
- و...

محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 1164 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

منبع : http://sirjan2download.rozfa.com


همانطور كه ميدانيد برخي از گوشي هاي نوكيا با سيستم عامل سیمبیان ورژن 5 براي نصب و اجراي بازي و نرم افزارهاي جاوا داراي مشكل ميباشند. گوشي هاي با سيستم عامل سیمبیان نياز به نرم افزار مكملي دارند. شما با نصب نرم افزار Java Runtime v2.01 ميتوانيدكمك به  نصب و اجرای هر چه بهتر و سریعتر بازی ها و نرم افزار های جاوا بكنيد. سايت رسمي نوكيا آخرين ورژن اين نرم افزار را انتشار داده كه شما ميتوانيد به راحتي از آسان موب دريافت نماييد
محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 659 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

منبع : http://sirjan2download.rozfa.com



اگر نگاهي به گوشي تلفن‌همراه‌تان بيندازيد، مشاهده خواهيد کرد که امکانات پيش‌فرض بخش پيام‌رساني آن محدود است بنابراين ما نرم‌افزار AdvanceSMS را براي گوشي‌هاي سيمبين سري 60 ويرايش سوم و پنجم به شما پيشنهاد مي‌کنيم. AdvanceSMS به شما اجازه مي‌دهد تا براي پيام‌هاي کوتاه تک‌تک مخاطبانتان يک زنگ شخصي تعيين کنيد. همچنين مسائلي مانند ارسال خودکار پيام‌هاي کوتاه و ايميل‌ها در زمان‌هاي از پيش مشخص شده و فيلترکردن پيام‌هاي کوتاه ناخواسته يا تبليغاتي و يا پاسخ خودکار به برخي پيام‌هاي کوتاه، بخشي از امکانات فراوان اين برنامه است.

محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 852 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

اینترفیس متفاوت و کاربر پسند SPB Software SPB MobileShell v3.7.673


یکی از برترین محصولات نرم افزاری Spb نرم افزار جالب SPB Software SPB MobileShell میباشد. نرم افزاری جهت تغییر شکل گوشی های نوكيا نسخه 5 شکل های مختلف است. این نرم افزار دارای رابط گرافیکی بسیار مناسبی میباشد که آخرین نسخه آن که به تازگی منتشر شده با قیمت $ 29.95 توسط سازنده آن به فروش میرسد. شما مي توانيد نرم افزار را برای گوشی های نوكيا نسخه 5 از آسان موب به صورت رايگان دريافت نماييد. 
محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 1566 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

تدوين برنامه هاي آفيس بر روي موبايل با Picsel Smart Office v1.2.7


نرم افزار قدرتمند Picsel Smart Office يكي از بهترين نرم افزار هاي ويرايش فايلهاي آفيس بر روي تلفن همراه مي باشد كه بر روي گوشي هاي نوكيا سري 60 نسخه 5 قابل نصب نمي باشد. شما مي توانيد توسط اين نرم افزار مجموعه فرمتهاي رايج در آفيس را ويرايش نماييد. يكي از قابليتهاي جالب اين نرم افزار نمايش اسناد شما به صورت سه بعدي مي باشد. برخي از فرمتهاي رايج پشتباني شده توسط نرم افزار شامل Microsoft Word 97, 2000, 2003, XP, 2007: .doc .docx ,Microsoft Excel 97, 2000, 2003, XP, 2007: .xls .xlsx , Microsoft PowerPoint 97, 2000, 2003, XP, 2007: .ppt .pptx , Adobe Acrobat PDF 1.0 to 1.7: .pdf * ,Images: .jpg (.jpeg) .png .bmp .wmf .emf .gif  ,Plain text: .txt

قابليتهاي كليدي نرم افزار Picsel Smart Office v1.2.7:
نمايش و ويرايش اسناد مايكروسافت ورد، اكسل، پاورپوينت و ...
نمايش اسناد پي دي اف و عكس
قابليت كشيدن و رها كردن فايلها در گوشي هاي لمسي
قابليت زوم كردن سريع بر روي اسناد و فايلهاي متحرك
قابليت نمايش سه بعدي اسناد
قابليت ذخيره سازي تمامي اسناد با پسوند قابل مشاهده بر روي سيستم
ويرايش سريع و كامل اسناد، متن، فونت، رنگ، و...
قابليت پشتياني كامل از فرمتهاي رايج آفيس
پشتياني كامل از تمامي زبانهاي رايج
- و...
درباره ما
Profile Pic
سیرجان تو دانلود خدمات نرم افزار کلیپ آهنگ و... را بصورت رایگان به ایرانیان سراسر دنیا ارائه می دهد. سیرجان تو دانلود با داشتن پشتیبانی قوی ، توانسته جزء مهمترین سرویس سایت برتر ایران باشد و همواره سعی خواهد کرد با همراهی مداوم و موثر شما به روند صعودی خود ادامه دهد و نیازهای جامعه سایت سیرجان 2 دانلود را برطرف کند .از شما کاربران عزیز خواهشمندم که نظر و پیشنهادهای خودتون در مورد این سایت بمن بفرستید تا اگر چیزی یا مشکلی داره بتونم برطرف کنم .و اگر نرم افزار و آهنگ جدیدی نیاز دارین به من نظر بدین تا در سایت قرار بدم . شماره های تماس با من 09139474857 با تشکر از شما کاربران این سایت؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرسنجی در مورد سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 416
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 726
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,757
  • بازدید ماه : 1,757
  • بازدید سال : 90,754
  • بازدید کلی : 1,114,781
  • کدهای اختصاصی
    رادیو

    رزازر