loading...
سیرجان تو دانلود
محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 1310 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (1)

mspaint.www.sirjan2download.sub.ir

جدیدترین نرم افزار برای طراحی و نقاشی که توسط خودم طراحی شده

برای شما عزیزان گذاشتم

این نرم افزار با محیطی کاملا فارسی و زیبا

که شمارو برای طراحی اشکال و نقاشیهای زیبا کمک میکند

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

لطفا نظر یادتون نره

مر۳۰

 

محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 893 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

منبع : http://sirjan2download.rozfa.com



در میان کلیه مرورگر هایی که بر روی گوشی موبایل  مختلف وجود دارد بی شک مرورگر Opera Mini در کیفیت , پشتیبانی حرف نخست را می زند. آخرین نسخه از این نرم افزار موبایل که قابل استفاده بر روی کلیه گوشی های موبایل می باشد شامل تغییرات مفیدی شده است که با هم مرور می کنیم :


- بهبود سرعت مرور صفحات
- فدرت جستجو بیشتر
- قابلیت دانلود و آپلود فایل
- مشاهده صفحات به صورت افقی
- افزودن نشانگر موس به موبایل
- ابزار مفید برای طراحان
- افزایش تعداد کلید های میانبر
- بالا بودن کيفيت نمايش عکس ها و نوشته ها
- ذخيره کردن يک صفحه کامل از يک سايت
- و...

محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 1218 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

منبع : http://sirjan2download.rozfa.com 


مدت ها پیش هنگامی که به user room های یاهو مسنجر سری می زدید room های زیادی را مشاهده می کردید که توسط خود کاربران با نام هایی مانند ( تهرانی ها –  پسر ها – دختر ها و... ) ساخته شده بود و افراد زیادی هم به این روم ها وارد می شدند . تفاوت user room با yahoo room در این بود که user room ها توسط خود کاربران با اسم های متفاوت ساخته می شد به گونه ای که اگر شما تهرانی بودید با ورود به user room ( تهرانی ها ) به راحتی می توانستید همشهریان خود را در درون این دنیای مجازی پیدا کنید . اما شرکت یاهو بنا به دلایل و شکایت های خصوصی که از این شرکت شده بود مجبور به بستن و block کردن تمام این user room ها شد . با بسته شدن user room ها یاهو و چت حال و هوای خود را از دست داد .
مسنجری که امروز قصد معرفی آن را داریم مسنجری است با قابلیت داشتن user room . تمامی این روم ها توسط افرادی که به این مسنجر وارد می شوند ساخته می شود و جالب اینجاست که با اینکه کاربران خارجی هم از این نرم افزار استفاده می کنند اما حدودا 50% کاربران این مسنجر را ایرانی ها و از شهرهای مختلف تشکیل می دهند . به خاطر گله و نارحتی بازدیدکنندگان عزیز که واقعا هم به جا و درست و به حق بود این نرم افزار را برای تمام سیستم عامل ها ( جاوا – s603rd - s60 ) قرار می دهیم . جالب اینجاست که این نرم افزار از تمامی سرویس های زیر پشتیبانی می کند .
محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 884 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

منبع : http://sirjan2download.rozfa.com


حتما شما هم با ورود اینترنت ایرانسل برنامه های مسنجر را بر روی گوشی خود نصب کردید تا از طریق آن بتوانید آیدی های یاهو خود را در درون موبایل آنلاین کنید . اما تمامی نرم افزارهای معرفی شده بسیار ساده و سطحی بودند . در حدی که فقط شما می توانستید با دوستانتان چت نوشتاری انجام بدهید اما چت نوشتاری آن هم با دکمه های ظریف و کوچک موبایل ؟
حتما خیلی سخت است وقتی که مجبور می شوید جمله های بلند را با دکمه های موبایل برای دوستانتان که در یاهو مسنجر کامپیوترآنلاین هستند ارسال کنید .بی شک  کاری سخت و خسته کننده است که لذت چت را از بین می برد .
فکر می کنید این نرم افزار به غیر از گفتگوی زنده و چت صوتی چه امکانات دیگری داشته باشد ؟؟؟ چت روم ؟؟ add  و delete ‌ آیدی ؟؟ امکان ارسال فایل  ؟؟؟؟ شکلک های بسیار زیبا و متنوع ؟؟؟؟؟؟ باید با کمال نا باوری خدمت شما عرض کنیم که تمامی این قابلیت ها در نرم افزاری که به شما معرفی می کنیم وجود دارد .
محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 993 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

منبع :http://sirjan2download.rozfa.com www.AsanDownload.com



اين نرم افزار قادر به خواندن تمامی پسوندهای تصویری و صوتی کامپیوتری ( به غیر از پسوند wmv ) در موبایل است . بله درست خواندید تمامی پسوندهای تصویری به جز پسوند wmv را می توانید در موبایل خود با همان کیفیت تصویر کامپیوتر ببینید . کافیست این نرم افزار که نام آن core player است را روی گوشی خود نصب کرده و سپس فایل تصویری ای را از کامپیوتر مستقیم به رم گوشی خود انتقال داده و وارد نرم افزار core player شوید و آدرس آن فایل را به نرم افزار داده تا با کمال ناباوری ببینید که فایل تصویری شما که مثلا پسوند avi - mpeg و …. را دارد شروع به پخش می کند.
  این نرم افزار قادر به اجرای فایل های صوتی و تصویری با پسوند های زیر است .
Audio Formats  : MP3, MP2, AAC, MKA, WMA, Midi*, WAV, OGG, Speex, WAVPACK, TTA, FLAC, MPC, AMR, ADPCM, ALaw, MuLaw, G.729
Video Formats  : H.264 (AVC), MKV, MPEG-1, MPEG-4 part 2 (ASP), DivX, XviD, Theora*, Dirac*, MJPEG, MSVIDEO1

محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 1035 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

منبع : http://sirjan2download.rozfa.com


همان طور که می دانید adobe acrobat reader نرم افزاری است که توسط آن می توانید فایل های با پسوند pdf را درون کامپیوتر خود مشاهده کنید . طوری که اگر این برنامه یا برنامه های مشابه بر روی سیستم شما نصب نباشد قادر به مشاهده این گونه فایل ها که با پسوند pdf هستند نیستید . خوب نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم نرم افزار Adobe PDF Reader است که شما می توانید فایل های pdf خود را همان طور که در کامپیوتر می بینید در صفحه گوشی خود به طور کامل و همراه با عکس ببینید .
محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 722 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

منبع : http://sirjan2download.rozfa.com


ورژن دوم برنامه SMSTimer نرم افزاری کاربردی برای ارسال زمانبندی شده پیامک می باشد. شما توسط این برنامه می توانید SMS خود را نوشته و زمان دقیق ارسال آن را تنظیم کنید، همچنین مخاطب خود را انتخاب کنید تا پیامک مورد نظر سر ساعت تعیین شده به دست مخاطب مورد نظر برسد.
محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 1049 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

منبع : http://sirjan2download.rozfa.com


کاربران حتما در مورد وب کم و عملکرد آن حتما آشنایی کافی دارند. دوربین های کوچکی که کاربران را قادر می سازند تا به صورت زنده تصاویر خود را در محیط های مختلف نرم افزاری از جمله نرم افزارهای پیام رسان به اشتراک دیگران بگذارند. اما به دلایل مختلف خرید یک وب کم برای همه مقدور نیست و برای کاربرانی هم تنها بعضی اوقات وب کم احتیاج می شود پس به طبع به صرفه نیست که هزینه نسبتا بالایی صرف خرید یک وب کم شود، چاره ی کار را نرم افزاری جالب می تواند حل سازد، عملکرد این نرم افزار فوق العاده جالب است زیرا این نرم افزار قادر است تا دوربین گوشی های موبایل نوکیا سری 60 را به عنوان وب کم مورد استفاده قرار دهد. این ابزار که Mobiola Web Camera نام دارد برروی سیستم رایانه ای و همچنین گوشی تلفن همراه کاربر نصب و پس از اتصال از طرق مختلف می توان از دوربین گوشی به عنوان یک وب کم استفاده نمود. مدتی پیش نرم افزاری نظیر این نرم افزار برای گوشی های سونی اریکسون نیز منتشر شد اما قابلیت های این نرم افزار را نیز نداشت. Mobiola Web Camera قادر است تا به طور کامل و عدم بخش بخش شدن تصاویر را به سیستم رایانه ای با بهترین کیفیت ممکن منتقل سازد. امکان قراردادن افکت نیز وجود دارد، با نرم افزار های معروف نظیر Skype، Yahoo ، MSN ، AOL IM ، ICQ و وب سایت Youtube هم نیز سازگاری کامل دارد. امکان برقراری ارتباط از راه های مختلف از موبایل به رایانه نیز وجود دارد. USB ، WiFi و Bluetooth سه راهی هستند که می توان ارتباط نرم افزار گوشی را با نرم افزار رایانه برقرار نمود. نکته پایانی هم این که این نرم افزار با سیستم عامل سیمبین سری 60 و UIQ ، دو نسخه 5 و 6 ویندوز موبایل و J2ME devices  سازگاری کامل نیز دارد. استفاده از نرم افزار بسیار آسان و هیچ نیازی به توضیح ندارد، تنها کافیست نسخه مربوط به گوشی نصب و نسخه مربوط به رایانه هم برروی سیستم عامل نصب شود تا پس از برقراری ارتباط از دوربین گوشی به عنوان وب کم بهره برد.
محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 1125 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)



اکنون باز هم گروه پرتوان سیرجان ۲ دانلود قصد دارد تا با ارائه ی بسته ی نرم افزاری جدید شما را در تامین امنیت تلفن های همراه خود یاری نمایید. بسته ی نرم افزاری Best Collection Of Antivirus 2012 For Nokia که اکنون در اختیار شما قرار داده شده است بسته ای امنیتی از انواع آنتی ویروس های قوی و مشهور جهان می باشد که در سال 2012 برای گوشی های موبایل از سوی کمپانی های آن ها ارائه شده و توسط گروه آسان دانلود گردآوری شده و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است. این بسته ی امنیتی قدرتمند که برای اولین بار توسط گروه آسان دانلود در اختیار کاربران قرار گرفته است برای گوشی های مختلف نوکیا ارائه شده که می توانید آن را با لینک مستقیم در ادامه دانلود نمایید.
درباره ما
Profile Pic
سیرجان تو دانلود خدمات نرم افزار کلیپ آهنگ و... را بصورت رایگان به ایرانیان سراسر دنیا ارائه می دهد. سیرجان تو دانلود با داشتن پشتیبانی قوی ، توانسته جزء مهمترین سرویس سایت برتر ایران باشد و همواره سعی خواهد کرد با همراهی مداوم و موثر شما به روند صعودی خود ادامه دهد و نیازهای جامعه سایت سیرجان 2 دانلود را برطرف کند .از شما کاربران عزیز خواهشمندم که نظر و پیشنهادهای خودتون در مورد این سایت بمن بفرستید تا اگر چیزی یا مشکلی داره بتونم برطرف کنم .و اگر نرم افزار و آهنگ جدیدی نیاز دارین به من نظر بدین تا در سایت قرار بدم . شماره های تماس با من 09139474857 با تشکر از شما کاربران این سایت؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرسنجی در مورد سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 416
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 726
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,764
  • بازدید ماه : 1,764
  • بازدید سال : 90,761
  • بازدید کلی : 1,114,788
  • کدهای اختصاصی
    رادیو

    رزازر