loading...
سیرجان تو دانلود
محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 1906 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)
دانلود Ahvaz Map - نقشه موبایل اهواز
 

 

نفوذ تلفن همراه در كشور و مزایای منحصر بفرد آن باعث گردیده تا این وسیله ارتباطی به یک دستگاه همه کاره مبدل شود. اکنون شما می توانید نقشه کامل اهواز و مسیرهای اصلی و فرعی و حتی کوچه های داخل شهری را بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید تا بدون احتیاج به اینترنت و از طریق جی پی اس گوشی، مسیر خود را به درستی طی نمائید.


اهواز مرکز استان خوزستان یکی از هشت کلانشهر ایران است. این شهر که در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد. بر پایه تازه ترین آمار رسمی، ۳۲٪ مردم استان خوزستان در کلانشهر اهواز زندگی می‌کنند. از این جمعیت ۳۵٪ در حاشیه شهر زندگی می‌کنند و از این رو پس از کلانشهر مشهد، اهواز جایگاه دوم حاشیه نشینی را داراست. ۵۱٪ نفت مناطق نفت خیز جنوب کشور در اهواز تولید می‌شود و برخی از بزرگترین کارخانه‌های مادر کشور در این شهر جای دارند.

 

محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 1304 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

mobile map

برای سهوت در مسافرت یا درپیداکردن مناطق مهم وجود یک نقشه الزامی می باشید. این نقشه به صورت کامل و حرفه ای تمام جزییات شهر تورستی انزلی  را نشان داده  است. اگر قصد سفر به این شهر زیبا وتاریخی دارید ویا نیاز به این نقشه ی جامع دارید می توانید برای دانلود به ادامه ی مطالب بروید

 

محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 1512 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)
دانلود Karaj Map - نقشه موبایل کرج

نفوذ تلفن همراه در كشور و مزایای منحصر بفرد آن باعث گردیده تا این وسیله ارتباطی به یک دستگاه همه کاره مبدل شود. اکنون شما می توانید نقشه کامل کرج و مسیرهای اصلی و فرعی و حتی کوچه های داخل شهری را بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید تا بدون احتیاج به اینترنت و از طریق جی پی اس گوشی، مسیر خود را به درستی طی نمائید.


کرج یکی از کلان شهرهای ایران و همچنین مرکز، استان البرز می‌باشد. جمعیت این شهر برپایهٔ سرشماری سال ۱۳۸۵ خورشیدی برابر با ۱٬۳۷۷٬۴۵۰ نفر بوده‌است که از این جهت پس از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و تبریز به‌عنوان پنجمین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌رود. کرج پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و با توجه به جوان‌بودن آن نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران، هم‌اکنون به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای کشور به‌شمار می‌آید.

 
محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 1038 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)
دانلود Isfahan Map - نقشه موبایل اصفهان
 

نفوذ تلفن همراه در كشور و مزایای منحصر بفرد آن باعث گردیده تا این وسیله ارتباطی به یک دستگاه همه کاره مبدل شود. اکنون شما می توانید نقشه کامل اصفهان و مسیرهای اصلی و فرعی و حتی کوچه های داخل شهری را بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید تا بدون احتیاج به اینترنت و از طریق جی پی اس گوشی، مسیر خود را به درستی طی نمائید.


اصفهان شهری باستانی در مرکز ایران است. شهر اصفهان، مرکز استان اصفهان و نیز مرکز شهرستان اصفهان است. به لحاظ جمعیت بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران و یکصد و شصت و سومین شهر پر جمعیت دنیاست.

محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 1825 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت سیرجان ۲دانلود  نقشه ماهواره ای شهر "لاهیجان" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر لاهيجان برای گوشی های موبایل – جاوا

برای دانلود نقشه ی شهر لاهیجان به ادامه ی مطلب بروید...

محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 1947 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

تنها با نصب این نرم افزار شما می توانید متوجه تفاوت این نقشه با سایر نقشه های موبایل بشوید.

نقشه جزیره کیش

وجوه تمایز نقشه کیش:

1- این نقشه شامل تمامی اطلاعات مورد نیاز شما در جزیره کیش می باشد. از جمله خود نقشه، بازارها و مراکز خرید، رستوران ها، مراکز گردشگری و تفریحی، مراکز خدماتی و … را در اختیار شما  قرار می‌دهد.

2-  حجم این نرم افزار (شامل کلیه اطلاعات و خود نقشه با بهترین کیفیت) بسیار پایین می باشد.

3- گروهی دیگر نیز در کنار ما (سازندگان نقشه) وجود دارند و آنها کسانی هستند که شما را در جریان اطلاعات آنلاین جزیره، به وسیله ی SMS، قرار می دهند و شما را در قرعه کشی های خود شرکت می دهند.

بدین منظور اگر هنوز نقشه را نصب نکرده اید اگر میهمان جزیره می باشید می توانید با ارسال یک SMS شامل عدد 1 و چنانچه کیشوند می باشید شامل عدد 2 به شماره 10 100 22 0936 به صورت رایگان از این خدمات بهره مند شوید.

4- ما برای ارائه خدمات بهتر نیازمند نظرات شما خوبان هستیم و می کوشیم تا اطلاعات جامع تر و دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم.

توضیحات بیشتر:

- نرم افزار نقشه را در 3 اندازه مختلف نشان می دهد و در هر مرحله شما می توانید با سرعت های مختلف بر روی نقشه حرکت نمایید. هرگاه نشانه شروع به چشمک زدن نمود، بدانید که یه یکی از مراکز خدماتی یا …ی جزیره رسیده اید و با فشردن کلید می توانید به راحتی اطلاعات آن مرکز را در اختیار داشته باشید.

- بازارها و مراکز خرید اولین جایی است که ما سعی در تکمیل اطلاعات آن نموده ایم. منویی تحت عنوان “برند” به آن اضافه کرده ایم تا هرکس براحتی مراکز عرضه کننده برند مورد علاقه اش را بیابد. کار مهم تر و زمان بر این بوده است که تمامی غرفه ها را بر اساس محصولات و خدماتی که ارائه می دهند به 16 گروه دسته بندی کرده ایم تا شما بتوانید در کمترین زمان محصول یا خدمات مورد علاقه خود را دریافت نمایید.

- سایر اطلاعات از قبیل رستوران ها، مراکز گردشگری و تفریحی، مراکز خدماتی، مساجد، مراکز فرهنگی، بانک ها، مراکز درمانی، هتل ها، آژانس های هواپیمایی، سازمان ها و مراکز دولتی و تلفن ها ضروری می باشد.

راهنمای نصب نقشه کیش برای موبایل

برای نصب برنامه kishmap روی گوشی خود ابتدا با استفاده از کابل یا  Ram Readerفایل kishmap.jar را به گوشی خود منتقل کنید و سپس  با اجرا کردن آن، نقشه را روی گوشی خود نصب کنید. معمولا پس از نصب میتوانید آن را در فولدرهایی مثل  application، منوی اصلی نوکیا، my own  و … پیدا کرده و اجرا کنید. اگر از بلوتوث برای انتقال فایل به گوشی استفاده کنید، مراحل نصب به طور خودکار برای شما ظاهر می‌شود، اما ممکن است نتوانید برنامه را برای دیگران بلوتوث کنید.

این نکته را مد نظر داشته باشید که سخنان بالا تا حدودی کلی بود و بسته به نوع گوشی، مراحل نصب متفاوت است. مثلا گوشی های سامسونگ داستان خاص خودشان را دارند که از اینجا میتوانید روش نصب را یاد بگیرید.

اگر در نصب یا اجرای kishmap روی گوشی تان مشکل داشتید، حتما به ما گزارش دهید تا اگر اطلاعاتی لازم است در اختیارتان قرار دهیم، یا اگر نرم‌افزار مشکلی دارد که روی گوشی شما اجرا نمی‌شود، آن را اصلاح کنیم.

 

محمد احسان عرب پاریزی بازدید : 1749 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (1)
دانلود Kerman Map - نقشه موبایل کرمان


 

نفوذ تلفن همراه در كشور و مزایای منحصر بفرد آن باعث گردیده تا این وسیله ارتباطی به یک دستگاه همه کاره مبدل شود. اکنون شما می توانید نقشه کامل کرمان و مسیرهای اصلی و فرعی و حتی کوچه های داخل شهری را بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید تا بدون احتیاج به اینترنت و از طریق جی پی اس گوشی، مسیر خود را به درستی طی نمائید.


کرمان از کلانشهرهای ایران و مرکز استان کرمان درجنوب شرقی ایران است. این شهر دهمین شهر پرجمعیت ایران و هشتمین شهر بزرگ ایران به لحاظ مساحت است و جمعیت آن طبق سرشماری سال ۱۳۸۵آمار ایران برابر با 515٬114 نفر بوده‌است. به لحاظ اداری، سیاسی و فرهنگی و صنعتی بزرگترین و مهمترین شهر جنوب و جنوب شرق ایران است.به گفته شهرداری کرمان جمعیت فعلی این شهر قریب به750.000نفر است.


 

درباره ما
Profile Pic
سیرجان تو دانلود خدمات نرم افزار کلیپ آهنگ و... را بصورت رایگان به ایرانیان سراسر دنیا ارائه می دهد. سیرجان تو دانلود با داشتن پشتیبانی قوی ، توانسته جزء مهمترین سرویس سایت برتر ایران باشد و همواره سعی خواهد کرد با همراهی مداوم و موثر شما به روند صعودی خود ادامه دهد و نیازهای جامعه سایت سیرجان 2 دانلود را برطرف کند .از شما کاربران عزیز خواهشمندم که نظر و پیشنهادهای خودتون در مورد این سایت بمن بفرستید تا اگر چیزی یا مشکلی داره بتونم برطرف کنم .و اگر نرم افزار و آهنگ جدیدی نیاز دارین به من نظر بدین تا در سایت قرار بدم . شماره های تماس با من 09139474857 با تشکر از شما کاربران این سایت؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرسنجی در مورد سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 416
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 726
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,798
  • بازدید ماه : 1,798
  • بازدید سال : 90,795
  • بازدید کلی : 1,114,822
  • کدهای اختصاصی
    رادیو

    رزازر